sábado, 7 de octubre de 2023

SAN FROILÁN 2023

   Estamos en Lugo de Fiestas de San Froilán desde el día 4 hasta el 12. Fue una sorpresa que la librería Biblos se acordase de editar un marcapáginas con este motivo. Es de tamaño pequeño, pero se agradece el detalle.



    Ayer a la noche fuimos al concierto de DE VACAS, grupo gallego formado por Inés Salgado, Faia Díaz, Paula Romero y Guillerme Fernández. Versionan canciones (aunque ellos dicen que transforman y van más allá) con mucho humor, crítica e irreverencia; al igual que su puesta en escena, siempre histriónica. 

   No hay en youtube vídeos de su último espectáculo, por lo que he tenido que seleccionar propuestas anteriores:

   Esta versión de "Titanic" la hicieron el año pasado, que se cumplían 20 años de que 11.000 toneladas de fuel se derramasen del Prestige y llegasen a los fondos y a las playas gallegas. Todos recordaréis el lema de "NUNCA MÁIS"

 
Titanic nunca máis.


  Otras veces domina su carga poética en sus puestas en escena, como esta versión de la cantante Rosalía con letra de un poema de Rosalía de Castro:

LETRA (Rosalía de Castro): Nasín cando as prantas nasen, no mes das froles nasín, nunha alborada mainiña, nunha alborada de abril. Por eso me chaman Rosa, mais a do triste sorrir, con espiñas para todos, sin ningunha para ti. Desque te quixen, ingrato, todo acabóu para min, que eras ti para min todo, miña groria e meu vivir. ¿De qué, pois, te queixas, Mauro? ¿De qué, pois, te queixas, di, cando sabes que morrera por te contemplar felís? Duro cravo me encravaches con ese teu maldesir, con ese teu pedir tolo que non sei qué quer de min, pois dinche canto dar puden avariciosa de ti. O meu corasón che mando cunha chave para o abrir. Nin eu teño mais que darche, nin ti máis que me pedir.

Con coro de abuelas, hermanas, madres, amigas y la colaboración de una personalidad gitana:

                                                             Rexurdimente.

9 comentarios:

  1. Gustoume moito o marcapáxinas de Biblos. Todo un detalle.
    Vexo que aproveitas o San Froilán. Nós supoño que iremos o día 11.
    ¡ Felices días!
    Apertas

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Cogí tres, te guardo uno en el sobre olvidado. A ver cuándo nos vemos.

      Apertas para Ansar.

      Eliminar
    2. Bonito marcador com o polvo cor de rosa🐙
      Boas festas, com muita alegria.
      Apertas🤗

      Eliminar
  2. O marcador é muito giro. Gostei de ouvir as duas canções De Vacas, grupo que não conhecia.
    Bom domingo!

    ResponderEliminar
  3. Moitas grazas Justiña por acordarte. Xa o collín, pero igualmente agradecida.
    Eu pásoo moi ben cando nos reunimos, pero teño en conta que ti tes moito que facer.
    Xa falamos.
    Bo " Domingo das Mozas" !
    Non vin o programa de festas, pero creo que van estar Baiuca e a min gustáronme.
    Bicos

    ResponderEliminar
  4. Que disfrutes de las fiestas
    Interesante la música de ese grupo.
    Bune domingo

    ResponderEliminar
  5. Estive agora a ver os vídeos do grupo DE VACAS.
    Coisas muito interessantes estão fazendo na Galiza 🎶
    Apertas!

    ResponderEliminar
  6. Gostei do video, gosto da música e o final é engraçado, quando apresenta uma a uma as mulheres do coro; são engraçadas.
    Beijinhos:))

    ResponderEliminar