Gracias. Delirante estou eu, pero a pesar de non ter moito a quen botar man, acabei as ACI. ¡ Por Deus que me vallan! Gracias polos ánimos e pola axuda que me brindaches. Bueno, agora a ver se podo disfrutar un pouco, que teño aos dous e estou máis contenta...! Pini, desde Valença hasta el sur, creo que no he entrado en ninguna iglesia portuguesa que no tenga relicarios. A mi me dan un poco de yuyu... Un abrazo.
Nunca había visto marcapáginas de relicarios, aunque sí postales. Me encanta el de las monjas de Santa Clara, elaborando la repostería. Un abrazo. Lucía.
Otra muestra de tu amplia colección de mps de museos.Lo del relicario del talón de SanTorcuato, realmente curioso-
ResponderEliminarUn abrazo
Gracias.
ResponderEliminarDelirante estou eu, pero a pesar de non ter moito a quen botar man, acabei as ACI. ¡ Por Deus que me vallan! Gracias polos ánimos e pola axuda que me brindaches.
Bueno, agora a ver se podo disfrutar un pouco, que teño aos dous e estou máis contenta...!
Pini, desde Valença hasta el sur, creo que no he entrado en ninguna iglesia portuguesa que no tenga relicarios. A mi me dan un poco de yuyu...
Un abrazo.
cuac cuac
ResponderEliminar....y los cuerpos incorruptos... esos sí que me ponen las plumas como escarpias.
Los marcas, interesantes.
Alazos. Pato
Hola, muy buena colección.
ResponderEliminarMi blog: www.coleccionmarcapaginas.blogspot.com
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarNunca había visto marcapáginas de relicarios, aunque sí postales. Me encanta el de las monjas de Santa Clara, elaborando la repostería.
ResponderEliminarUn abrazo.
Lucía.